سلام خوش آمدید
ساخت بنر هدر و قالب رایگان
ساخت بهترین هدر ها بنر ها و قالب ها بصورت رایگان

هم اکنون منتظر سفارشات شما هستم

http://www.aftabir.com/news/2008/jan/21/images/39469c599071bd18e1f28ec6a2fb874a.jpg

من عمو طراح حاضرم تمام سفارشات شما را رایگان انجام دهم در حال حاضر سفارش طراحی قالب و بنر نداریم فقط هدر نمی پذیرم چون این موارد وقت گیر هستند و به کار همه نمیرسم ببشخید

عمو ها منتظرتون هستم

http://www.iranvij.ir/upload/images/37ng3n6blw9r8ipk42vl.jpg



نظرات شما عزیزان:

یونس
ساعت16:17---3 ارديبهشت 1395
سلام دوست عزیز من میخوام یه لطفی کنید واسه وبلاگم که مذهبیه یه هدر حرفه ای مسجد درست کنید ممنون میشم منم در عوض دو تا وبلاگ و یه کانال 6 کا دارم شما را تبلیغ میکنم لطفا برای من آیدی تلگرامتون رو جیمیل کنید تا بیشتر در ارتباط باشیم. ممنون

یه مامان
ساعت6:16---18 تير 1393
سلام خواستم بگم من یه قالب می خوام که عکس دخترمو روش بندازین آیا میتونین این کارو بکنین ؟ اگه میشه خواهشا همین جا جوامبو بدین تو وبلاگم نظر ننویسین چون مطلبی توش ندارم بگین باید چه جوری سفارش بدم ؟

محفل ام المومنین حضرت خدیجه(س)کرمانشاه
ساعت4:08---24 خرداد 1393
سلام میشه یه هدر برای وب ما طراجی کنید
اندازه شو نمیدونم اگه یه سری به ما بزنید اندازشو میفهمین

در مورد ام المومنین حضرت خدیجه(س)

روش اینو بنویسی؟؟؟؟؟؟؟
محفل ام المومنین حضرت خدیجه کرمانشاه

منتظر خبرت هستم ممنون


Milad
ساعت17:04---18 آذر 1392
سلام دوست خوبم می خواستم یه کنم اگه بخوای یه قاب قشنگ درست کنی که به وب بیاد چقدر قیمتش میشه بیشتر از20 تومن میشه ممنون میشم جوابمو بدین موفق باشید.

محمد اسلامی
ساعت15:15---20 اسفند 1391
سلام
من یه قالب می خوام شبیه به این سایت : http://www.iphotoshop.ir
درباره آموزش cs5 فوتشاپ
خواهشا سریع درست کنید درست کدید به من اطلاع دهید در وب
می خوام وب جدیدی بسازم انشا الله شما هم بیایید

راستی دوست دارم بقیش به سلیقه خودت باشه عمو


امیر
ساعت16:20---8 فروردين 1391
سلام.. من یه هدر مثل این وب میخوامhttp://www.bia2mas.blogfa.com عنوان وبلاگم همه چیز از همه رنگ هست و میخوام هدرم توش رنگین کمون و رنگ های شاد باشه(مثل وبلاگی که در بالا معرفی کردم) من تو وبلاگم همه چیز میزارم فقط از قالب جدید یه کد میخوام. فقط هدر این وبلاگ(http://www.bia2mas.blogfa.com) رو تغییر بدید خود قالبش خوبه ممنون میشم کدشو به ایمیلم بدین amir_huaira@yahoo.com

ورودممنوع؟...
ساعت13:44---22 اسفند 1390
سلام عمو طراح من میخواستم اگه زحمتی نباشه برام یه بنر توپ.یه لوگو.ویه هدرعالی طراحی کنید ممنونت میشم .درضمن لینکت کردم.فقط میخواستم سریع امده کنی .همه چی به سلیقه ای خودت باشه عمو طراح چون از وبت پیداست سلیقه ای خوبی داری.منتظرتم


بیا به وبم .منتظرتم وکدش را برام تو وبلاگت بذارپاسخ:سلام عمویی چشم بذار راه بیوفتم فعلا دارم قالب رو درست میکنم راه افتاد چشم در خدمتتم وفقط عنوان کن چه نوع و در چه موضوعی میخای فعلا هم لوگو نمیزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

سلام عمو ها من همتونو دوست دارم گلای خوبم واسه همین این سایت رو ساختم که بتونم بهتون کمک کنم فقط عمو واسه دادن سفارش حتما هم عمو رو لینک کنید و هم در سایت عضو بشین مرسی:)
    آرشيو وبلاگ
    پيوندها

برای تبادل بنر ابتدا مارا
با نام عمو طراح با ادرس
http://taraah.loxblog.com
لینک کنید و بعد کادر های
زیر را پر کنید اگر لینک ما
در سایت شما باشد تبادل
لینک بصورت اتومات صورت
میگیرد





    نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 47
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 26198
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1